company

S61 Łomża Południe – Łomża Zachód

Detale realizacji

Klient

GDDKiA Białystok

Wartość kontraktu

218 100 000 zł

System

Projektuj – Buduj

Data zakończenia

2022

Ilość obiektów mostowych

16

Długość odcinka

7,186 km

Inwestycja obejmowała wykonanie fragmentu trasy Via Baltica – części obwodnicy Łomży między węzłami „Łomża Południe” a „Łomża Zachód”.

W ramach projektu powstało 7,2 km dwujezdniowej drogi ekspresowej S61 o nawierzchni betonowej z pasami awaryjnymi i pasem zieleni, węzeł „Łomża Południe” oraz 8,9-kilometrowy odcinek drogi krajowej nr 63 w kierunku Zambrowa.

Całość zrealizowano w systemie „Projektuj i buduj”, a wartość kontraktu wyniosła 218,1 mln zł brutto.

Trasa S61, o przekroju 2×2 i obciążeniu 115 kN/oś (KR6), obejmuje 16 obiektów inżynierskich, w tym most, 14 wiaduktów oraz przejście dla zwierząt. Dodatkowo wykonano system zarządzania ruchem, ekrany akustyczne, zbiorniki retencyjne oraz ogrodzenie trasy. Odcinek DK63, o przekroju 1×2 (klasa GP) i nawierzchni bitumicznej, został przystosowany do obciążenia 115 kN/oś (KR4) i obejmuje m.in. wiadukt kolejowy nad linią Śniadowo – Łomża.

Zobacz inne realizacje

Tarczyn-Grójec

S7 Tarczyn – Grójec

Kontrakt obejmował budowę odcinka o długości ok. 8 km od węzła Tarczyn Północ (bez węzła) do początku obwodnicy Grójca.

Zobacz projekt
Łagów

S74 Cedzyna – Łagów

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla odcinka drogi ekspresowej S74 Kielce – Nisko, odc. Cedzyna – Łagów wraz z obwodnicą Łagowa.

Zobacz projekt