projekt zakładał budowę łukowej struktury z przejściem pod mostem, ze stalową ramą, połączone z żelbetonową górną płytą
ok. 55,33 m
12 097 866 PLN / 2 774 739.91 EUR
1 EUR = 4.36
04/2008 – 10/2009
GDDKiA in Wrocław
Obok stacji transformatorowej, by unikać zderzeń, zamontowano mur oporowy. Ponieważ nowy wiaduktu został ulokowany w bliskim sąsiedztwie starego, uniknięto konfliktu z istniejącymi budynkami po lewej stronie drogi.
Skrzyżowanie z ul. Borowską zostało zaprojektowane jako kanałowe skrzyżowanie. Na drodze krajowej nr 39 jest osobny pas dla pojazdów skręcających w ul. Borowską. Zakręty osi jezdni są zaokrąglone z poziomymi łukami, z promieniem o długości przynajmniej 380 m, co gwarantuje poprzeczne wgięcie całej drogi, bez konieczności użycia krzywych przejściowych. W zakresie przestrzeni wiaduktu, pionowe wyrównanie zostało podniesione o 70 cm w porównaniu do dotychczasowego. Podłużny stopień nachylenia drogi znajduje się pomiędzy 0,3% a 3%.